Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să contacteze telefonic comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, la nr. de telefon: 0737649856, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (pe cât posibil în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit (dacă este cazul). Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renunțare la cumpărare in modalitățile anterior prezentate. Cu toate acestea, daca termenul se împlinește fără a exista dovada returnării produselor de către client in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de renunțare la comanda, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise către noi. Daca produsele sunt returnate într-o stare in care nu mai pot fi vândute ca și noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. Produsele care prezintă semne de purtare nu vor fi acceptate, iar banii NU se vor restitui clientului.
Schimbul produselor (MĂSURĂ/MODEL)
Dacă produsul pe care tocmai l-ați primit este mic sau mare, puteți alege altă măsură și achitati doar valoarea transportului care este 19.99. Ne puteți contacta telefonic la nr. 0737649856 specificând numărul comenzii, numele și măsura cu care doriți să schimbați produsul. Puteți inclusiv să alegeți alt produs, însă valoarea acestuia trebuie să fie egală cu cea a produsului deja primit. În cazul în care valoarea este mai mare va trebui să achitați diferența.
Procedura de schimb este următoarea: Noi vom face solicitare către partenerul nostru Sameday/Cargus, urmând ca acesta să vă livreze produsul solicitat cu opțiunea colet la schimb. Vă rugăm să aveți pregătit coletul cu produsul pe care îl returnați așa cum l-ați primit și fără urme de uzură. Nu este nevoie să generați un AWB pentru el, curierul va ști că trebuie să îi predați un colet.
În ceea ce privește schimburile internaționale, taxele de livrare vor fi suportate de către client.
Atenție! Schimbul se poate face o singură dată așa că asigurați-vă ca luați cea mai bună decizie în legătură cu produsul.