1. Modalități de livrare (NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ)

Livrarea produselor comandate online se face prin firmele de curierat rapid, Cargus sau Sameday, oriunde în țară. (VALABIL PENTRU LIVRARILE NAȚIONALE)

Comenzile plasate până în ora 13:00 se vor livra în maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 13:00 se vor livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc sau de timpul de prelucrare a unora dintre produse. În cazul în care exista probleme cu un anumit produs și timpul de livrare va fi mai mare, veți fi contactat telefonic.

Costul de livrare este GRATUIT pentru comenzile cu o valoare mai mare de 349,9 lei. Pentru comenzile care nu depășesc valoarea de 349,9 lei, costul de livrare este 19,99 lei.

Pentru comenzile internaționale este valabilă următoarea modalitate de plată: plata cu cardul și ramburs.

Livrarea produselor comandate online se vor livra internațional prin firma de curierat DHL, oriunde în Europa. (VALABIL PENTRU LIVRARILE INTERNAȚIONALE)

Timpul de livrare poate sa difere de la o țara la alta și de aceea intervalul de livrare poate fi de la 3 zile lucrătoare până la 7 zile. De asemenea costul de livrare este 149,99 lei indiferent de țara unde va fi livrată comanda.

Pentru comenzile internaționale este valabilă următoarea modalitate de plată: plata cu cardul.

2. Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să contacteze telefonic comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, la nr. de telefon: 0737649856, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (pe cât posibil în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit (dacă este cazul). Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renunțare la cumpărare in modalitățile anterior prezentate. Cu toate acestea, daca termenul se împlinește fără a exista dovada returnării produselor de către client in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de renunțare la comanda, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise către noi. Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca și noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. Produsele care prezintă semne de purtare nu vor fi acceptate, iar banii NU se vor restitui clientului.