I. Informații legale
1. Acest website este deținut și folosit de RECOSTORE TRADING SRL, cu adresa în Poiana cu Aluni nr 3, București, sector 2. Tot conținutul site-ului aparține în exclusivitate: Copyright 2021 recostore.ro
2. Recostore.ro lucrează în permanență pentru a-și mulțumi clienții și de aceea îmbunătățesc constant calitatea conținutului postat pe site. Orice greșeală survenită este din neatenție și ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula comenzi listate la un preț incorect sau cu fotografii sau descrieri eronate, erori relativ frecvente în cazul magazinelor online.
3. Produsele comercializate de către recostore.ro sunt create manual în atelier și din acest motiv acestea pot să difere. Există posibilitatea ca materialele să fie înlocuite cu altele asemănătoare sau mici detalii să difere. Ne străduim în permanență ca produsul finit să iasă conform așteptărilor dumneavoastră, însă dacă nu vă mulțumește ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
II. Informații plata, livrare și retur
Modalitățile de plată acceptate pe website-ul RECOSTORE.RO sunt următoarele:
1. Plata prin numerar la livrare (RAMBURS)
La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea prin ramburs.
2. Plata cu cardul
Poți efectua plata cu cardul online în siguranță prin NETOPIA.
3. Modalități de livrare (NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ)
Livarare la easybox:
Livrarea produselor comandate online cu livrare la easybox se face cu firma de curierat Sameday, costul livrari este de 17,99 ron și se accepta doar plata cu cardul la finalizarea comenzii!
Livarare la domiciliu:
Livrarea produselor comandate online se face prin firmele de curierat rapid, Cargus sau Sameday, oriunde în țară. (VALABIL PENTRU LIVRARILE NAȚIONALE)
Comenzile plasate până în ora 13:00 se vor livra în maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 13:00 se vor livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc sau de timpul de prelucrare a unora dintre produse. În cazul în care exista probleme cu un anumit produs și timpul de livrare va fi mai mare, veți fi contactat telefonic.
Costul de livrare este GRATUIT pentru comenzile cu o valoare mai mare de 349,9 lei. Pentru comenzile care nu depășesc valoarea de 349,9 lei, costul de livrare este 19,99 lei.
Livrarea produselor comandate online se vor livra internațional prin firma de curierat DHL, oriunde în Europa. (VALABIL PENTRU LIVRARILE INTERNAȚIONALE)
Timpul de livrare poate sa difere de la o țara la alta și de aceea intervalul de livrare poate fi de la 3 zile lucrătoare până la 7 zile. De asemenea costul de livrare este 149,99 lei indiferent de țara unde va fi livrată comanda.
Pentru comenzile internaționale este valabilă următoarea modalitate de plată: plata cu cardul.
4. Politica de retur
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, respectiv 19,99 lei. (VALABIL PENTRU LIVRARILE NAȚIONALE)
Conform OUG 34/2014, ART. 16 exceptări de la dreptul de retragere sunt produsele configurate, personalizate la solicitarea utilizatorului/ clientului. Acestea nu se supun returului.
5. Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să contacteze telefonic comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, la nr. de telefon: 0737649856, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (pe cât posibil în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit (dacă este cazul). Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renunțare la cumpărare in modalitățile anterior prezentate. Cu toate acestea, daca termenul se împlinește fără a exista dovada returnării produselor de către client in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de renunțare la comanda, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise către noi. Daca produsele sunt returnate într-o stare in care nu mai pot fi vândute ca și noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. Produsele care prezintă semne de purtare nu vor fi acceptate, iar banii NU se vor restitui clientului.
6. Schimbul produselor (MĂSURĂ/MODEL)
Dacă produsul pe care tocmai l-ați primit este mic sau mare, puteți alege altă măsură și achitati doar valoarea transportului care este 19.99. Ne puteți contacta telefonic la nr. 0737649856 specificând numărul comenzii, numele și măsura cu care doriți să schimbați produsul. Puteți inclusiv să alegeți alt produs, însă valoarea acestuia trebuie să fie egală cu cea a produsului deja primit. În cazul în care valoarea este mai mare va trebui să achitați diferența.
Procedura de schimb este următoarea: Noi vom face solicitare către partenerul nostru Sameday/Cargus, urmând ca acesta să vă livreze produsul solicitat cu opțiunea colet la schimb. Vă rugăm să aveți pregătit coletul cu produsul pe care îl returnați așa cum l-ați primit și fără urme de uzură. Nu este nevoie să generați un AWB pentru el, curierul va ști că trebuie să îi predați un colet.
În ceea ce privește schimburile internaționale, taxele de livrare vor fi suportate de către client.
Atenție! Schimbul se poate face o singură dată așa că asigurați-vă ca luați cea mai bună decizie în legătură cu produsul.
7. Anularea comenzii
În cazul în care vă răzgândiți în privința comenzii, avem rugămintea de a anunța cât mai repede posibil, telefonic sau pe mail, că nu mai doriți produsul respectiv.
RECOSTORE.RO își asumă dreptul de a-și selecta clienții, astfel dacă ați mai plasat comenzi pe site-ul nostru, pe care nu le-ați ridicat, avem dreptul de a NU vă onora o comandă ulterioară.
Nume: Recostore Trading
C.U.I.: RO43524696
Reg.Com.: J40/149/2021
Banca: BANCA TRANSILVANIA SA
IBAN: RO43BTRLRONCRT0583433901
Email:contact@recostore.ro
Platitor TVA: Da